Sunday, January 25, 2015

Mahala

Pita mene moja djevojcica, rodjena u Kanadi: “Mama, sta je to mahala?” Mahala ti je; kad laz pocne da lici na istinu, ili kad istina postane jos istinitija. U mahali su tuge neizmjerne, ali ipak nekako razgovorljive, a radosti radosnije i stvarnije. Tamo su nove cipele ponekad skoro iste kao necije stare, ili su za nekog samo ‘nako, a da im je kojim slucajem druga boja bile bi onda tek prave. U mahali i kad kisa rominja je pljusak, a kad snijeg pada nije dovoljno ni grijanje u kuci koliko je zima. U mahali price o prevarama su najinteresantnije, a one o sretnim brakovima se obicno zavrse s onim: “Ma daj pretjeruju i hajd’ molim te otkud znas sta je ‘medju cetri zida”. A opet nekako, mahala tu ljubav “iz prikrajka” odobrava. Diplomirati ili ne daj Boze magistrirati, a tek objaviti kakav naucan rad, mahala ce u pocetku na pojavu te ili tog govoriti: “Evo naucnika”. Tek poslije ce poceti na sva usta hvaliti i velicati tu ili tog: “Vala svaka mu cast, tako pametan/a, a nije ufuran/a. Vidi li ti samo kako se normalno pozdravi?!” Mahala najbolje zna sta je za tebe dobro! U mahali se najsladje i najgorce kafe ispijaju. Tu mozes saznati ko je popularan, koliko zaradjuje, cak i to hoce li se roditi musko ili zensko dijete…….U mahali……..nisam zavrsila, jer me je moja djevojcica prekinula I rekla: “Pa to je Hollywood, jer tamo se sve zna! Gledaj “Entertainment tonight” ( tracevi o poznatima, holivudske novosti )!” Ja ljubavi moja, samo sto ovi u Hollywoodu njihovu mahalu unovcise, a mi to onako “pride”:)))

No comments:

Post a Comment