Sunday, January 25, 2015

Domaca zadaca

Godinu dana sam pohadjala nastavu engleskog jezika. U razredu nas je bilo sa svih strana svijeta. Ipak, u to vrijeme nas je bilo najvise iz bivse Jugoslavije. Koliko smo drugima bili zanimljivi zbog rata koji nam se desio, jos vise smo im bili zanimljivi kako sada dijelimo isti razred, a bili smo na razlicitim stranama. Ali necu pisati o tome. Vazno je da smo se preko nisana gledali na pauzama.

E bas te najgore "nisandzije" postat ce poslije najbolja raja. Naopak narod, pa kako god! E sto je covjek u toj skoli mogao svasta da nauci. Sve, samo ne engleski. Cekajuci da cas pocne, pridje mi jedna djevojka i upita me: "Ko je tebe dodren'o danas?"

- "Molim", uzvratila sam.

- " Ma pitam te, je si li autobusom dosla, ili te je neko od ovih dodren'o autom!"

- "A too... Kontam sad. Dosla sam autobusom."

Rasprica se ona o sebi, svojima, kako je iz Njemacke donijela svoje "ranljike", store i ko zna vise sta. Napokon, evo i uciteljice. Vrtic je bio u istom hodniku, pa smo mi roditelji zbog nasih malih nasljednika bili miriji.

Samo sto smo usli u razred, eto ti vaspitacice sa sinom od ove sa "njemackim ranljikama", jer ne mogu ga smiriti u vrticu. Place! Ma bolje reci, urlice!

-"Sta je bilo? Hajde, reci mi sad", obraca se malom.

-"Darako me onaj mali Rus!"

Mama ne zna objasniti uciteljici, a pomoc od drugih niti zeli, niti hoce. Uzima sina za ruku, vaspitacica za njima i pravo u vrtic. Mali pokaze Rusa, mama ljutito zaprijeti prstom, sve kao u nijemom filmu. Svi gledamo, niko ne progovara.

-"On ce meni daraciti Lazu", rece i sjede na svoje mjesto.

Na kraju dana uciteljica nas upita bi li zeljeli imati zadacu i ja kao iz topa odgovorim da bi bilo super. Bolje da sam sutila. Muskarac nekad moze biti gori od mahaluse. Jedna glava, hiljadu jezika, elem na kraju da mi sve po spisku. Kuci dodjem placuci. Muz, koji je luftao taj dan, odmah poce s pitanjima:

"Sta je bilo? Je li se nesto desilo?"

-"Cuj je li se desilo?! Jeste desila se ranjika, domaca zadaca, Musto papak me darak'o, a i autobus vise ne voze, nego drenaju!"

No comments:

Post a Comment