Saturday, February 21, 2015

Ja gledam Face TV, slusam Bozu Vreco, Ninu Badric i Bajagu

Sad svi imaju za nesto reci kad je Ante progovorio!
A 70% u Bosni i Hercegovini odgaja na isti nacin kao Antini roditelji Antisu. 
Ali ne! Sad je red onih sto se stresaju i toboze zgrozavaju u puno vecem broju, od onih sto razmisljaju kao Ante i Antini. 
M'rs! 
Sutili ste sve ove godine, i sad ste k'o fol zgrozeni. 
Mentalno, vlastitu djecu ste unistili svojom mrznjom. 
Otudjili ste ih od Sarajeva, Banja Luke, Mostara, Brckog, od svega onoga sto ima prefiks bosansko-hercegovacko. 
I opet, umjesto da slusate sta Anto osjeca i misli, hodajuci "opasnom zonom Mostara" u koju se ukljucuje i Stari Most, vi i dalje razglabate o mrznji. 
A on porucuje: TREBA MU NORMALNA DRZAVA! 
Niko ne spominje ukidanje dvije skole pod jednim krovom. 
Smjesno, da su sada isplivala sva srpsko-hrvatsko-bosnjacka prijateljstva. 
Svi se uhvatili one ofucane: "Ja imam prijatelja Bosnjaka, ili Srbina, ili Hrvata!" 
A ja vec dvadeset godina ponavljam: Ja sam Bosanka, govorim na cistom bosanskom jeziku, koji je toliko bogat da kad kazem uopce ili uopste, cura ili djevojka, stepenice ili basamak, nece ni za sekundu umanjiti moju vjeroispovjest po rodjenju i po porijeklu i vec cijeli zivot se druzim sa "cijelim svijetom"...
U ratu bila. Prezivjela.. 
I uspjela pobjediti svu ratnu glad, zedj, dusevna ranjavanja, mrznju i izgurala na prvo mjesto: biti majka i pruziti svojim nasljednicima normalan pogled kroz prozor na svijet, bez podjela, a u kome opet postoje i Bajrami i Bozici.
Dok ne progovorite svi bosanski, djaba vam sva nada da ce vam biti bolje.
Obozavam Kanadu! Ne svidja ti se skola - ista za sve, po drzavnom planu i programu, odvezi kesu i obrazuj svoje dijete i u svemiru! 
E moji Bosanci i Hercegovci, u kakvom mraku zivite, e (h)alal vam vjera! 










No comments:

Post a Comment