Sunday, January 25, 2015

Mutna vodo, nosi me

Sto su ti ljudi! Ima nas svakakvih u ovoj Bozijoj basti. Kad se najmanje nadas, naletis na nekoga koga si vec odavno gurnuo u neki cosak svog sjecanja koji se aktivira samo na njihovu pojavu. Njih dvoje su meni odavali sliku najsretnijeg para na ovoj zemaljskoj kugli. Uvijek zajedno, on uvijek spreman na svaki njen tuzan pogled, odmah, da je tjesi gladeci je onim njegovim poznatim pomjeranjem ruke po njenim ledjima. Polako, gledajuci kako je tjesi i miluje, i onom ko gleda, postane milo oko srca i pocne se osjecati napola poput nje. Ovo je prvi put da je sretnem bez njega. "Ti sama, ne mogu da vjerujem", okinem odmah. Bolje da nisam. Suze krenuse odmah, jecaji, i prica o tome kako je njen najdrazi odselio zauvijek iz njenog zivota. Odmah sam krenula sa opravdavanjem: "Nisam znala, oprosti..." Ma "vadiona", i preziranje mene same sto trcim pred rudu. Elem, ona je ta koja je prva "uprskala" njihovu ljubav. Kolega s posla, obigravao oko nje, sve dok nije popustila. Krila, nadala se, da do njega nece stici. Ali, njegova ljubav je toliko bila jaka, da je svaki drugaciji miris na njoj primjecivao. I cutao je. Trazio razloge u sebi zbog "ludih" misli i osjecaja. A onda ju je iznenadio na sasatanku. Od tada ona je sama! Tek kada je otisao iz njenog zivota, shvatila je da je poput razmazenog djeteta, od silne paznje, pozeljela vise. E, a ja se sjetih one jadnice, sto je na moru, zbog nedostatka paznje, poslije svadje sa muzem, koji nikada nije znao pokazati kako da je utjesi, ili da joj pokaze ljubav, udje u more i pocne da se dere: "Mutna vodo, nosi me! Mutna vodo, nosi me!" Dodje mi da joj ispricam, ali sta, ako je rasplacem jos vise. "Glavu gore draga moja", i pomilujem je po ledjima bas kako je to radio njen "najdrazi". Pogleda me onim "macijim pogledom" zbog te moje geste, a ja se trznuh, umaloh sama sebi ne opalih samar. Jos ce pomisliti da je razumijem! "Mutna vodo, nosi me", promrsim i pozurim onom svom sto me jedino kad glas povisi vrati u "normalu", jer zna da bi me "gladjenje ledja" natjeralo na plac!

x

No comments:

Post a Comment