Sunday, January 25, 2015

Mile

Sretoh Mileta poslije par godina i obradovasmo se poput djece nasem susretu. Vec trideset i pet godina je daleko od Bosne i poslije ovog njegovog kazivanja, ne cudi me sto ce i kosti ovdje da ostavi. Kaze, ohladili mu tamo svi.

Kao da je cekao ovaj momenat, da otvori dusu.

Veli, sve ove godine sam im slao i sakom i kapom. Na svaki vazan dogadjaj, i kad mi nije bilo do toga, kupovao avionske karte da im ispunim zelje. Zenili sinove, kceri, unuke. A ja imam samo jednog. Prosao s njim sve i svasta dok nije dobio diplomu inzinjera. To mu je kaze jedan od sretnijih trenutaka u zivotu. A onda je dosao i dan njegove svadbe. Na Floridi. Sretan, da sretniji nisam mogao biti. Sve redom iz Bosne zovem. Sestri sam davno kucu napravio. Djeca su joj vec odavno ozenjena i udata. Brat, isto. Situirani. Malo stranka, malo ja i zivot i njima procvjetao. Svake godine su deset dana na moru i deset dana na planini. Neka, hvala Bogu. A ja sam uvijek zvao. I prije ovog skype-a. Telefon im uvijek skup. Velim im, ja cu im obezbjediti smjestaj, hranu i pice, a oni samo neka kartu kupe. I niko nije dosao! Onom jednom sinu od sestre pukla guma na BMW, pa je imao taj vandredni trosak. Kcerka mora u banju, nesto je kosti bole, a ona i muz se, mozes misliti, boje aviona. Bratovi, a i on, nisu nesto pri parama. I sve bih ja to, veli Mile, opet progutao da mjesec dana poslije svadbe mog sina ne postavise slike na facebook iz Dubrovnika, Istambula, Herceg Novog. Kaze, ne zovem ja ni sestru, ni brata citav mjesec.

Drugi mjesec, nastavi Mile, ja na skype-u sa prijateljom iz Toronta, a kad u tom se ukljucuje moja sestra.

Zamolim prijatelja da mu se javim malo poslije, jer imam sestru na vezi.

"Sto se ti to nama dragi ne javljas", pita ono kao ljuta.

"Mah", samo prozborim, a crven mi vec u lice nadolazi, a u glavi bubnji poput vatre.

"Vidjeli smo slike na facebook sa svadbe. Miso je pravi ljepotan!"

I nisam mog'o vise. "A je li?! I ja sam vidio slike iz Dubrovnika, a mogle su biti sa Floride. Sreca da ima i facebook, jer zbog njega internet imate, a i kako bi vidjeli sta komsija radi. A i skype je dobra stvar. Ne kosta."

Samo je rekla: "Ah, sta ti je Mile?!" Dok je pricao bio je uznemiren. Povrijedjen.

"Cuj, sta mi je! Jedinca zenio, i niste mogli bar jednog clana familije poslati. Poremetilo bi vam se jednu godinu more, ili skijanje. Znas sta, svi ste vi "assholes"!"

Ima vec sest mjeseci, ne zove. A ne zovu ga ni oni. Veli, vise im ne trebam.

"Znas onog Sulju iz Toronta i Acu sto zivi u Holandiji? Dosli, zenska glavo sa zenama, a Aco poveo i djecu na svadbu mog Mise. Imaju obojica kredite na kuce, aute, a ovi moji iz Bosne ni jednog kredita. I svi rade! Sta da ti pricam!"

Tako mi Mile isprica...

Dodje mi nesto da ga zagrlim.... Ne znam sto bih mu rekla...

No comments:

Post a Comment